------------------------------------------
▶▶▶▶ Minecraft ANDROID ◀◀◀◀------------------------------------------
▶▶▶▶ Minecraft IOS ◀◀◀◀------------------------------------------
▞▞▞ hacka kristaller ▞▞▞------------------------------------------
▞▞▞ Minecraft 2022 version ▞▞▞ ------------------------------------------
Det är riktigt bra men ibland när jag spelar minecraft kan jag inte göra något mer så jag måste nästan varje gång ladda ner det igen
Trevligt spel jag är som det jag kan spela det i 10 timmar
Jette kul man kan bygga vad som helst
Uppdaterad, och jag KAN fortfarande inte spela med mina vänner, jag har ändrat inställningarna till mobildata, jag har aktiverat multiplayer-alternativet, jag har ställt in mitt Xbox-kontos sekretess till Alla, och det har fortfarande inte fixat någonting. Jag har sökt på youtube, google och bett min vän att fixa detta men ingenting förändrades. Om du kanske känner till det här problemet, vänligen svara mitt pris.
Det sägs att jag måste uppdatera det men när jag försöker låter det mig inte fixa det här men det här är ett fantastiskt roligt spel men bara fixa saken👌😁Det är inte ett misstag ✨ det är ett mästerverk ✨
kul att leka med vänner, själv, även bra att bygga! enda anledningen till att jag ger 4 stjärnor och inte 5 är för att det kan bli tråkigt efter ett tag.
Det här är nonsens min Minecraft kommer inte att fungera, det står att jag inte har laddat ner det HELT men det är en lögn jag har laddat ner det för 2-3 år sedan Snälla fixa mitt problem Jag var glad att spela minecraft igen men kom med ett misslyckande på grund av den dumma licensgrejen .
Jag älskar överlag det spel jag verkligen gör. Men när du startar om mina framsteg. När du får mig att göra om allt och bli av med nya världar skapar jag. Det är bara hemskt
Kolla Minecraft bingo med @comparn och mig #tesla #minecraft…” ... Bra kväll igår på @smalandsspelhall #arkadspel. Där satt den…
Jag gillar minecraft men det är jobbigt när djuren stör mig när jag bygger hus.kan ni fixa så att man kan stänga av djuren i inställningarna.jag tycker mycket om minecraft annars.
Det är ett bra spel tills det slutar fungera Jag köpte det en gång på min surfplatta det slutade fungera Jag trodde det var för att min surfplatta var gammal nu har jag en telefon och det står att vi inte kan registrera dig. dollar och det är ärligt talat ett slöseri nu
Fix det jag kan inte logga in på minecraft
Minecraft är ett av de bästa spelen jag någonsin spelat! Jag spelar det hela tiden med mina vänner och familj och ibland själv! Jag älskar också hur du kan lägga till mods för att göra upplevelsen ännu bättre! Om jag kunde skulle jag ge det här spelet 10/10 stjärnor, fan ännu mer.
Hahahha
Minecraft en fantastisk och vacker app. För det första tyckte jag att det var ett slöseri med pengar att köpa Minecraft, lite visste jag att det var fantastiskt varje månad år dag Minecraft blir bättre och bättre Jag verkade ha problem med att flytta mina filer men det är mitt fel eftersom mitt lagringsutrymme var fullt så förhoppningsvis läser du min kommentar nu, hur roligt och äventyrligt det här spelet faktiskt är.
Svin bh-app
Minecraft är det bästa spelet i VÄRLDEN! !!!!!! €€€€€$/^-; $&/^^^^
Ny uppdatering är hemsk! Tidigare var det bra men nu fungerar ingenting. Fortsätter att logga in mig med konto och nu kan jag inte gå med någon. Och jag blir sparkad av mina egna kartor -, - hatar den hemska uppdateringen.
Minecraft
))))))))))))))) det bästa spelet som någonsin laddats ner för ja, väldigt bra spel
Jättekul att man fått mer matmöjligheter mindre kul att man inte kan använda ugnen dock= onödig uppgradering. Kul med ägg mindre kul att det inte finns hästägg= likgiltigt. BULL som fan att man inte kan köra multiplayer= sämst. Till sist...uppgradering= och!!! Kan inte avinstallera uppgradering heller.
Det går inte att spela med andra människor. Jag rekommenderar inte deta spelet om man vill spela med andra utan att ha samma nätverk!
Bästa spelet någonsin
Toppklass
Arcade Droppers in Minecraft Marketplace
Hur laddar man ner Minecraft gratis ! ! IOS apple. 3,613 views3.6K views. Nov 18, 2014. 11. Dislike. Share. Save. Juliana Randesson. Juliana Randesson.
spelet kraschar mycket, speciellt när jag försöker ta bort alla mina världar för att frigöra mitt lagringsutrymme.
När jag ska logga in på Minecraft så kastar det ut mig!👁️👄👁️
Jag gillar verkligen det här spelet men jag har försökt lägga in min e-post så att jag kan spela med vänner och få vänner men tyvärr har det inte fungerat, jag har lagt in allt och koden och det fungerade inte men det är faktiskt ett riktigt bra spel, jag är ganska säker på att det är min e-post som orsakar detta problem och jag ska se vad fan jag kan göra med det 🤠
Jag är upprörd över att jag hade 5 stjärnor men nyligen har det här spelet blivit så dåligt.Jag kan inte spela på LAN, jag var tvungen att byta till applikationen på grund av en dum uppdatering av grottor och klippor. Jag avinstallerar inte ännu, men snälla fixa detta 0 stjärnor för nu. Det här är så irriterande.
Väldigt bh
Mgo
Alla mina världar försvann
Måste bara säga bra app, men ibland står det att marknadsplatsen inte ansluter. Dessutom behöver bara fler skinn vara gratis...jag menar åtminstone ge 10 minmynt i veckan till spelare som är på varje dag överallt. Ingen köper dem.
Spelet är bh👍👍👍👍👍👍👍👍👍👌
Tack för allt skit en skit bugg kontrollerna kan inte se dem
När jag ska göra ett mickrosoft konto så stoppas minecraft hela tiden Så dåligt
Minecraft är bäst!
Edström81
Visa inte upp i launcher för nexus player annars spelar den perfekt på enheten, vänligen fixa det för enklare åtkomst och mer försäljning!
Sämst spel. Inte värt att köpa 👎👎👎👎👎
Ja hej id som lite hjälp Jag fick Minecraft på den här telefonen som är en Android-telefon och jag fick också en IOS-telefon för inte så länge sedan kan jag para ihop dessa eftersom jag tappade bort min minecraft och kan inte spela den på min Iphone, snälla hjälp mig Microsoft - Mojang / Viking
Ni måste få den att fungera för huawie
Dess minecraft minecraft är alltid ett fantastiskt spel men se upp för fördröjningen och kartan som inte laddas om du har en dålig telefon och många andra problem som du kanske ser alltid ha din utrustning till hands och utforska de vilda länderna som du måste erövra och exploatera alla delar av jorden tills du blir världens rikaste person. Jag blev borttagen där bara ha kul.
Det här spelet har så många buggar, jag måste installera om spelet varje gång jag vill spela, och de flesta gånger försvinner min värld. Jag är mycket besviken. Det här spelet är ändå inte värt att spendera pengar,
Bra uppdatering förutom att ni gjorde allt mindre nu också
Det är ett jävligt bra spel men som att jag loggade in men när jag lämnar spelet och kommer tillbaka så säger jag att jag ska överföra filerna någon annanstans och sedan när jag loggar in igen står det ett fel och koden är Ghast men när jag försöker fixa det , det säger samma sak...
Mm episkt spel, men realms plus låter mig inte komma åt vissa skalpaket som är märkta som realms+ och det är extremt olyckligt.
Minecraft är ett toppenbra spel
Fungerar inte på surfpad... Kan inte skapa en ny värld